tirsdag den 4. maj 2010

Nye Layouts og MC kørsel.

Faktisk lavede jeg også disse til GFS.

Dette har jeg næsten liftet fra bladet Creatif meet foto's. Verdens bedste scrapblad. Det er Primapapir med syninger. Det er jeg blevet helt vild med.


- og dette er lavet af et scrapkit, fra Convention i marts 2010. Det var et Christiane Müller havde på sine kurser. Jeg har modificeret det med et par sommerfugle og undladt en barnevogn....

Og så har jeg det meste af dagen gået og håbet på at min søn vil køre ordentligt. ...



                                                   
Man kan som forældre kun håbe på det bedste. Og benzin i blodet, ja det har vi selv givet ham. Og helt sikkert det rykker i en når man når denne årstid.

4 kommentarer:

Majer sagde ...

Lækre ting du har lavet Heidi. Det er jo ikke så mange LO's man har set online fra dig, så det er godt at du har lavet en ny blog, så vi kan følge med :-)

Uha... kan godt forstå din bekymring, når Flemming kører afsted... men godt ser det ud ;-)

Charlotte Ravn sagde ...

De er bare så lækre de layouts! Jeg har jo set dem blive til :)
Jeg kan godt forstå, at du ikke er vild med at puslingen kører på MC, men som du skriver, så har i jo selv givet ham benzin i blodet! I det mindste er udstyret jo i orden og han har jo også en del rutine!

Dorit sagde ...

Fiiine LO'er.
Ja, det er ikke sjovt at have børn på MC, kender det jo fra mine tøzer...

Anne Bente sagde ...

flotte loer, og tak for kommentaren, den er nu ik væk, men slettet af mig selv,:)