mandag den 10. maj 2010

Dårligt indkøb - huller......hul i hovedet.

Jeg ved ikke rigtig, jo selvfølgelig er det mig der ikke rigtig har læst på pakken hvad den indholdte. Men nej hvor jeg føler mig snydt.

Troede jeg købte denne form  ... havde ikke rigtig læst på pakken

                                       
Her er så hvad jeg fik... 3 huller. Helt ærligt ! Ved godt at der er magneter i og at de sidder godt osv.
Jeg har jo en Crop a dile  tang  og meget andet forskelligt udstyr til at lave huller med. Der blev altså grint en del, da jeg fik pakket disse ud.


6 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Hahahaha...hvor er det bare morsomt! ;) Helt ærligt, så synes jeg nu også den indpakning er misvisende!

Dorit sagde ...

Nå, nu køber du vel aldrig mere TH-produkter.......... !

Majer sagde ...

Ej altså for fanden... Undskyld at jeg griner lidt, men det er sgu da for grineren :-)
synes godt nok at det er ret misvisende.

Kirsten Gro sagde ...

:-)) Dejligt at du også kan købe forkert! Jeg har også lige købt huller - det var nøglehuller :-) Ja jeg føler mig også noget lang i ansigtet, men det giver et godt grin.

Jette W sagde ...

Ja, der så vi lidt sjove ud, da du pakkede dine huller ud.

Curly sagde ...

Hehe!!! Dig og Kirsten er rigtig gode til at købe huller... hehehe!!!