mandag den 10. maj 2010

Fredag og lørdag stod der scraptur på planen. Pernille og jeg drog fredag eftermiddag af sted til Falster. Desværre blev fra Ravn syg.

Turen gik over Spodsbjerg Tårs ruten. Det rullede lidt og Pernille så lidt sjov ud i hovedet….. men efter en ca. 20 min sejlads stilnede det af igen.

Vi var fremme hos Jette Worm og familie ved 18.30 tiden. De ventede med lækkert mad og rødvin. Ikke at forglemme den dejlige Irish Coffee. Under maden dukkede Putte også op.

Det skal lige siges at egentlig var meningen, at alle os der havde været til PACS skulle samles, men af flere grunde blev dette aflyst.
MEN vi går jo ikke glip af en omgang scrap.


Fredag kom vi ikke i seng før end ved 3 tiden, stakkels Henrik der skulle på 13timers vagt…Og scrap blev det ikke så meget til. Jeg fik leget med en punch jeg havde købt.

Lørdag stod vi op ved 9 tiden og så gik snakken ellers. Vi fik scrappet, spist frokost. Ved 16 tiden kørte vi til Gedser. Gik en tur langs vandet. Der skulle Jette vise hvordan man hurtigt kunne finde en ordentlig stak Vættelys. Jeg havde set hvor mange hun havde hjemme, helt vildt.

- og det gik nemt !



To friske scraptøzer

Så kørte vi lidt rundt i Gedser og til Marienlyst. Her var vi også lige en tur ved vandet.
Hentede aftensmad og pakkede for at drage mod Fyn igen.
Hjemturen gik over Farø og Storebæltsbroen. Og vi var i Odense på ca. 2 timer. Noget nemmere end at tage færgen.

Søndag var jeg i Middelfart og Fredericia, endda flere gange. SÅ jeg var over både den gamle og nye lillebæltsbro. En rigtig broweekend.
Læg mærke til mågeparkeringen (jernbuer) på min fars bro.

                                     
Udsigten fra køkkenet fejler ikke noget.

3 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Ih jeg er så ærgerlig over, at jeg ikke kom med. Det ser ud som om i har hygget jer helt vildt! Håber Jette inviterer en anden god gang!
Det er bare sådan en skøn udsigt dine forældre har!

Jette W sagde ...

Ja, det var nogle hyggelige dage.
Håber vi kan samles igen her på Falster. Nogle dejlige billeder du har fået taget.
Nu må jeg også se at få gang i min blog her i weekend.

Susanne sagde ...

Det lyder som ren hygge :)