søndag den 25. april 2010

GFS- Gislev friskole scrap

Linda på smøgtur..

SÅ har vi igen afholdt GFS, og som altid var det rigtig hyggeligt. Denne gang var vi "KUN" 15 - der er plads til ca. 24 scrappere.
Som altid starter vi med morgenmad. Der bliver snakket om alt også andet end scrapbooking. Der bliver grint, endda MEGET højt og snakken går dagen lang.
Nå man ikke er flere går snakken henover bordene og man har mulighed for at komme hele vejen rundt og se hvad alle laver. Nogen laver scrapbooking andre kort eller indbydelser. Eller sidder og får inspiration hos de andre eller i medbragte scrapblade.... ik' Pernille?
Vi var nogen der allerede startede fredag aften . Fik en Irish Coffe med Lyserødt skum.

Aftensmaden bestilte vi hos Cafe Wessel i Ringe. Store dejlige burgere, som Mekker Bent kom med. Han spiste med, da han jo snart kender alle i hønsegården som han siger.

Pernille og Betina på vej hjem...

3 kommentarer:

Olivia sagde ...

Hej Heidi.
Tillykke med din nye blog. Jeg glæder mig rigtig meget til at følge med i, hvad du sådan går og får lavet ;-)
Det var jo en super hyggelig weekend og jeg satser på at der snart vil komme et par billeder på min blog...især de kære Irish Coffees.
Knus fra Pernille, som æææælsker at hygge sig med scrapblade :-)))

Charlotte Ravn sagde ...

Tillykke med bloggen og tak for et par super hyggelige dage!

Gurli Laursen sagde ...

Ja, tillykke med din nye blog - glæder mig til at se flere af dine kreationer - også in real life ;-)